понеделник, 13 май 2013 г.

Най-слушани песни: месец май




Хола!
Мисля, че заглавието говори само за себе си.
Днес ще ви представя песните, които най-често се хващах, че слушам през изминалия месец.



Beyonce - "Broken-Hearted Girl"

Честно казано нямам никаква идея защо започвам с нещо тъжно при условие че сърцето ми не е разбито. Обаче песента ми харесва и ми харесва да си я слушам /профилактично, хах/. Може би любимата ми песен от Бионсе.

Radiohead - "Creep"

Ах.. В последно време тази песен ми е нещо като химн, защото точно описва обърканите ми емоции. Знам текста наизуст... а аз никога не запомням текстове.

Help me Jones - "Little Miss"

Това парче всъщност идва от България. Много се радвам, че ги открих в YouTube, защото така мога да си изпадам в релаксиращ транс под звуците на тази песен.


Mr. Big - "Wild World"

За мен, "Wild World" носи много чувства и въпреки че е '93(т.е. вече е на цели 20 години), си остава вечна. Когато я слушам се пренасям в някой 90-тарски американски музикален клип. /Сега, всички запалки нагореее. Шегувам си./

Время и Стекло - "Кафель"

В последно време съм включила доста музика от близка Русия в личния си плейлист и не знам каква е точната причина за това, но нямам и желание да я узная. От доста време знам за "Время и Стекло", но в последната седмица ги слушам усилено. Нямам какво повече да кажа освен че харесвам косата на Надя.


Marina and The Diamonds - "Power and Control" [Michael Woods Remix]

Марина = ♥. Въпреки, че не може чак да бие оригинала, този микс ми пълни... ъъ, ушите.
ми допада изключително много и много се кефя като го слушам, особено със слушалки.



Lindsey Stirling - "Crystallize"

За увлечението ми към таза песен е виновна Гери ot lightless28. /Здрасти Гери, знам че сега четеш това и се усмихваш ^.^ в добрия случай/. За всички, които още не са слушали нещата на Lindsay - отидете да я чуете веднага, защото тя е невероятно талантлива и пропускате много. Мисля, че тази песен е едно добро начало, защото има и Dupstep елементи.

Jazzamor - "Way Back"

Това е т. н. "песен за релакс" в тази публикация. Музиката на дуото от Германия Jazzamor е адски успокояваща и от онзи тип, който се чува в кафенетата, които имат пиано вътре. Хората, ходили в КДК знаят за какво говоря.

Bonobo - "Flutter"

 Като заговорихме за КДК музика.. ето това е нещото. Само чашата със зелен чай ми липсва. :D

Рут - "Близо"

Още успокояваща и нежна музика, някой? Пак заповядяйте. 
Обожавам тази песен - ритъма, гласа на Рут, текста и всичко.
Току-що забелязах че една приятелка има същото колие с ключ сол.

Foxygen - "Shuggie"

Има нещо завладяващо в тази песен, което ви причинява дежаву. Сякаш съм я слушала безброй много пъти, че чак съм се объркала..а е от 2012...

The Beatles - "Tomorrow Never Knows"

Според мен тази песен е изпреварила времето си. Даже в момента света не е готов все още за това колко гениална е всъщност. Слушам и се пренасям в друг свят. И както е написал Джон Ленън: "Turn off your mind, relax and float downstream".

Wild Nothing - "A dancing shell"

Хипнотизиращо видео. Особено началото. О да. Иначе и песента е приятна, научих за нея от Birp.

Lee Hyori - "Miss Korea"

Тази песен слага край на психо-паранормален транс, който беше застанал в центъра на душата ми. 
Много уважавам мис Hyori и мисля че е наистина заслужено известна. Тази новоизлязла песен е много изискана и клипа е красив.

Bibio - Á Tout á L'héure

Слагам край на този пост с тази песен. Според мен тя точно се вписва в пролетното време Това не е оригиналното видео, но мога да кажа че то си заслужава, защото е снимано на 8mm филмова лента.

Това беше малък откъс от плейлиста ми тази пролет. Сега осъзнавам, че има и доста песни, които съм пропуснала, но може би ще го оставя за някой друг път. Надявам се че поне една песен ви е допаднала и ако има песен или албум, която мислите че ще ми хареса и искате да споделите с мен - моля драснете името или някъкъв линк като коментар.

Весела пролет!
~ М.

Няма коментари:

Публикуване на коментар