понеделник, 8 април 2013 г.

Най-слушани песни 1-8 април, 2013

Здравейте на всички създания, четящи днешния пост. Как сте? Надявам се, че сте добре, защото ей сега започвам да говоря за любимата си музика за отминалата седмица и е много вероятно на много от вас да им стане лошо. xD Шегувам се.

И така.. Горе-долу успях да съставя списък с десетина песнички, които ми се въртяха из главата за седем дни и сега започвам да ги поствам, настъргвам на малки парченца и коментирам с един-два реда в НИКАКЪВ определен ред.




Lenka - "Everything at once" - 2012
Първа е Lenka с песента "Everything at once" или ако трябва да си го кажем на български "Всичко наведнъж". О, човече. Това е от този тип песни, които ти се забиват в главата и си ги пееш докато пускаш пералнята. Много закачлив текст и мелодия. Определено ако трябваше да избирам текст от песен, който трябва да ми е нещо-като-девиз, щеше да е това.

NERD - Hypnotize You(Mansions on the Moon Remix) - 2010?
Окей, Блогър не ми дава да публикувам видеото. Какво пък. Всеки може да кликне на линка. В този ремикс няма нищо общо със звученето на оригинала на NERD, но на мен лечно ми харесва много повече.
Под видеото видях следния коментар:

Повече съм от съгласна.
Пс, има и линк за сваляне в описанието на клипа.




Lana Del Ray - "Damn you" - 2011
Накъде без Лана Дел Рей? Това всъщност е leak-ната в мрежата песен, т. е. е неиздадена и се чувствам леко незаконно докато я слушам. Ха-ха. Но като гледам още около 3 млн. хорица са като мен. Тази песен не е в типичния на певицата стил, но може би точно затова грабна вниманието. И с нежната мелодия, разбира се. Знам, че звучи странно и без никакъв смисъл, но ми харесва да я слушам, когато е тъмно навън.


Friends - "Friends Crush" - 2011
Срещнах се с това парче благодарение на.. списание Nylon, мисля? О, в последно време много ми харесва да слушам Friends. Явно още не съм излязла от инди-хипстър фазата. Но стига толкова за мен, нека разгледаме песента. Ироничен текст, замазани кадри на клиповете и як ритъм. Какво повече мога да искам? О да - I wanna be your friend.
Обичам да слушам тази песен когато се приготвям да излизам навън. Предполагам, че ми дава някакъв "хъс" и особено настроение.


Ellie Goulding - "Figure 8" - 2012
Тази песен е доста известна, нали? Просто звучи от всеки музикален канал. Но ми харесва. Артси видеото също ме радва.



Taylor Swift - "22" - 2013
Още една популярна песен, и отново с цифри в името. Трябва да направя признание, че всъщност харесвам творчеството на госпожица Swift доста. Тази песен не е изключение. Причината обаче да я включа в днешната "класация" е, че YouTube, или по-скоро Vevo/всички мразят Vevo/ ми пробутваше този клип на всеки няколко изгледани видеота в сайта. Не че имам нещо против. "22" е точната песен, описваща едно момичешко парти, на което никой не спи.


Best Coast - "Crazy For You" - 2010
Открих тази песен съвсем наскоро, докато гледах туториали за грим и ми допадна веднага. /Самия факт, че има котка там някъде означава, че нещото вече ми харесва на 80%./ Отново закачлив сладурски текст и идеална мелодия за готвене и мотаене из нас.


Quest Pistols - "Разные" - 2012
Няма да излъжа, ако кажа, че това е любимата ми песен за момента. И да, сигурно е много изненадващо за всички, че слушам украинска музика xD.. но да, това е първата песен на Quest Pistols, която чух. Трябва да благодаря безкрайно на 8tracks.com за това, че ми подсказа тази песен n__n Не е ли велика? . 3 минути и 46 секунди и вече се чувстам 100% badass. Това е от песните, които просто пускаш и започваш да се кефиш на макс. Или поне аз де. И поне когато съм сама вкъщи и използвам дезодоранта като микрофон.


Beyonce - "Coundown" - 2011
Отново сме на американски поп. Oh well.Този пост е манджа с грозде. Всъщност мисля, че това е любимата ми песен на Бионсе Ноулс евър. xD Особенно ми харесва гласът й тук и мисля, че е от високите тонове, ретро-вдъхновения клип и настроението, но не се знае със сигурност. 


David Bowie - "Life on Mars?" - 1973
Какво стана? Минахме 40 години назад. И все още не знаем дали има живот на Марс.О, ние сме едно продуктивно човчество.
Тази песен наистина ме е обсебила тази седмица. Стоя си спокойно и случайно чувам гласът на Дейвид Бауи от някъде, пълна лудост. Всъщност в нея има толкова много смисъл, че съм сигурна, че дори и след 140 години пак ще бъде актуална. Хей, хора от 2153, сигурно вече знаете вече дали има живот на Марс, но тайно се кефите на античните останки от музика, а?



Няма коментари:

Публикуване на коментар